2009. november 7., szombat

leggings/cicanadrág,mint divat

az a típusú lány vagyok,akit akkor is elragad a divat,ha nem akarja.általában nem szeretem azokat a darabokat hordani és azt csinálni,mint a többség,de a divattal mégis megszegem ezt a szabályomat.nem vagyok gazdag,tehát az alapvető 20.000 forintos indigókoptatott farmerről (ami nagy vágyam) elvből lemondok,és nem fáj érte a szívem,de miért is fájna ha nem ilyen horribilis össszegekért is lehet divatosnak lenni??
ilyen pl. a cicanaci,amit lehet csinosan,sportosan és alpárian kurvásan is hordani..asszem az első kettőre szavazok,de sajnos még mindig vannak olyanok,akik a 3.-ra... dehát ezzel ne is foglalkozzunk :)

Nekem egy ilyen darabom van.Olvastam,hogy a hosszú cicanaci egyértelműen sportos hatást kelt,és ez igaz is,viszont az embereket meg lehet téveszteni egy szexi felsővel-aminek mindenféleképpen takarnia kell a feneket-vagy egy szexi magassarkúval. :)
Nagyon sok féleképpen lehet variálni ezt a ruhadarbot,és szerintem igazán szexi :)
Persze biztos vagyok benne,hogy a kicsit teltebb lányokon nem áll annyira jól,de ha ez a teltség egy formás (ám nem feltétlenül pálcika)lábbal párosul,én arra is áldásomat adom.Számomra (a lukvadász pasik számára biztos nem) taszító ha sima,rövid felsővel veszik fel a hölgyek,még akkoris ha kerek,feszes és formás a popsija is..Én a hosszú felsőkre,tunikákra voksolok és a szivárvány összes színére :)
Alacsonyaknak magassarkúval,magasabbaknak bármivel :)
Ez egy nagy sláger lesz,és tuti évekig hordjuk még :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése