2009. november 1., vasárnap

Halloween élménybeszámoló

Hát csak eljutottam ide is,kicsit késve de megvan :) Tegnap nagyon fáradt voltam az íráshoz,most sem vagyok épp a toppon,de kerekítek valamit.Szóval.Úgy volt,hogy kitaláltam,menjünk el Lollyhoz jó hamar feldíszíteni az emeletet,így meglepni őt,mert pont pénteken érettségizett énekből.Úgy volt,hogy már 2re kint leszünk,elszöszölünk és kb 6-7 körül megérkezik Lolly.Hát csakhogy semmi nem megy úgy ahogyan mi szeretnénk,mikor már a megbeszélt találkahely felé tartottunk peti felhívta Bettit,hogy ne menjünk olyan korán,mert senki nincs otthon.. :O Hát kb a pofám leszakadt,hogy itt készültünk rá aztán nem is biztos hogy végzünk mire kellene...Na jó..a fél4es busszal mentünk,ami 4re volt ott,de Lolly anyukája nem volt a buszon..pedig ő tudott volna beengedni minket...viszont mi tudtuk hogy Lolly tesójának nem nagyon van máshol dolga így csak otthon lehetne...Odaértünk a kapuhoz,bementünk az udvarra,ordítottunk,hogy Kriiiiiistóóóóóóófff,de senki nem válaszolt,íg elmentünk Petihez a FEL! című mesét nézni ami egy nagy nagy love :D Aztán egy kis idő elteltével megérkeztek a szülők és eprsze Kristóf otthon volt.. xD. Elkezdtünk díszíteni,mikor Lolly anyukája jön fel,hogy most hívta Lolly hogy ittvan mindjárt,mert végeztek.. Hát belehúztunk rendesen,majd beültünk a szobájába,hogy majd jóóóól leordítjuk hogy MEGLEPETÉÉÉS!!
Feljött,meglepődött és kezdődhetett a "buli",ami egy kicsit érdekes votl,mert órákkal később is csak 6an voltunk.. :D Aztán Pilu és István is részegen beállítottak kb 20 percre és már emntek is..hát senki nem jött el.. így maradtunk 6an,de iszonyújól szórakoztuk.Hajnalban torkunkszakadtából karaokeztunk,majd Zsuzsi és én elvonultunk aludni,mert megbeszéltük,hogy a reggel 8as busszal jövünk haza. Ahhoz pedig korán kell kelni.Volt egy pár perc félálmomban,amikor azt mondtam ,hogy én nem megyek,de aztán már jobbnak láttam,így el is mentem a reggelivel,csak otthagytam a telóm a nagy sietségben.hazaöttem.pihentem.megnéztem a Notebook-ot. Ó TE JÓ ÉG. Rég láttam ilyen jó filmet (L)hát ennyi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése