2010. szeptember 11., szombat

Budapest, Budapest...

Mióta felköltöztünk nem is tudtam írni, ugyanis nem volt internetünk egészen tegnapig. Néha eljártunk a Burger Kingbe, vagy a WestEndbe kockulni, de akkor csak a legeslegfontosabb dolgokat nézegettem. Most itt vagyok. Visszatértem. Új élet, új kezdet. Itt, Budapesten.
Ez persze nem változtat a tényen, hogy bennem miskolci szív dobog és még mindig a DVTK a csapatom, hiába lakom újpesten :D
Alig várom, hogy hazamehessek :) Jövőhéten Broadway fesztivál lesz, amire eddig minden évben el akartunk jönni, egyszer sikerült is, de most, hogy itt vagyok annyira nem izgat a dolog. Inkább hazamegyek. Anya is hiányzik, Manó is hiányzik, a szobám is hiányzik, a városom is. Így lesz jól. Nem tehetem, hogy nem megyek. :) MEGYEK :D 

Az élet itt...jó, szabad, új és nagyon élvezem. Egészen más, mint amire számítottam. Azt hittem megállás nélkül mászkálunk majd ide-oda. De nem. Csak ha muszáj. Ma pl. megyünk majd Zsuzsival a DM-be, a Sparba, elmegyünk az Árpádba és a Skálába gumicsizmát nézni. Bár azon sem lepődnék meg, ha elvitték volna az összeset. Tegnap óta megállás nélkül esik a kurva eső. Én pedig szeretnék gumicsizmát. Valami szépet.

A lakás jó. Belaktuk már. Az együttélés eddig zökkenőmentes. A suli pedig : WÁÁÁÁ!!!
Én nem is gondoltam volna, hogy ez így lesz. Hihetetlen. Annyira jó. Egy nagy csapat az egész és ez azért lehetséges, mert nem vagyunk sokan. Egy 300as előadót nem töltünk meg teljesen Rsz-esek, Nsz-esek, Üsz-esek. Így a csapat nagyja ismeri egymást :)
Most volt az első ÁVF NITE csütörtökön. Ütött.És mivel én olyan kedves vagyok, így megengedtem, hogy Geri és Zoli itt aludhasson, mert hazamenniük elég macerás és szinte lehetetlen lett volna hajnalban. Ja meg persze Szidi. Szidi semmit nem hozott magával az estére, mer nem tudta, nem sejtette, hogy aludhat itt... Haza meg nem tudott menni, mert az apukája dolgozott és kulcs nem volt nála. Tehát : mindent én fizettem, ruhákat én adtam, pénzt is adtam neki.. :D nem azért, én nem sajnálom ha van, de nekem sincs sok. De megígérte, hogy visszaadja. Ja meg bugyit és zoknit és felsőt is adtam neki, de ő valahogy furcsa volt... Nem tudom miért.

Na egyelőre ennyi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése