2010. augusztus 30., hétfő

Miről álmodik a lány...


Rég nem volt már olyan igazán személyes hangvételű bejegyzésem. Szóval most kicsit lelkizek. Vagyis nem is igazából lelkizés,de mégis. Most ez nyom ott bent.

Számoljunk bő egy héttel, amit "idegen" társaságban töltöttem. Ugye ott volt a gólyatábor, illetve a beiratkozás. Fura volt Nekem, mint kevésbé gyakorlott hódítottnak, hogy ezalatt az egy hét alatt ketten is megkörnyékeztek. Ebben persze semmi rossz nincs. Sőt, örültem neki. De a sok egyedüllét előhoz egy olyan állapotot, amikor az ember talán többet képzel egyes szavakba, tettekbe. Pedig nem vagyok ez a típus, egyáltalán nem. Mindig próbálom a valódi okokat keresni, a valódi szemszöget is vizsgálni. Sosem tulajdonítok sokkal többet a dolgoknak, de van, amikor becsúszik egy-egy hiba a gépezetben... vagy nem tudom.

Nem említenék neveket a történetben. Legyen az egyik X, a másik pedig Y.
X a gólyatáborban udvarolgatott... ha lehet még ezt az ócska szót használni a mai fiúk csajozási módszereire...
Persze a dolog nem volt ellenemre, de észrevettem rajta, hogy az a bizonyos énem, ami a fiúk felé közöl egyfajta ... hát nem is tudom, van egy ilyen fura tulajdonságom, amibe ha a fiú nem tud, nem mer belelátni, akkor azt hiszi, hogy elutasítom. Szóval észrevettem rajta, hogy ő ezeket nem tudta dekódolni... tehát lehet, hogy ebből a szempontból nem ő a megfelelő személy, ha ezeket nem veszi...
Viszont Y. A beiratkozás után a Feneketlen tónál dumálgattunk és tök aranyos volt, meg volt közös téma. Aztán bejelöltem fészbukon, miért ne ?! Aztán msn-en beszéltünk egy csomót és annyira összecsiszolódtunk, olyan sok közös téma, meg tud dekódolni és tetszik neki amit hall, jelen esetben olvas... és tényleg bókol és levesz a lábamról. Viszont tegnap nem beszéltünk. És ki van neki írva msn-re, hogy 09.09-re lefoglaltak...szép este lesz. Nem igazán tudtam mire vélni, vagy, hogy mire gondol. Tegnap délig fent volt kb, aztán egész nap nem. Remélem azért ma fogunk beszélni... vagy nem tudom. És itt az ok amiért írtam. Hogy tök jó volt, beleéltem magam és semmi. Fiúk xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése