2010. augusztus 8., vasárnap

Kick/Ass

Ha sokat hallom egy filmről másoktól, hogy ennyire jó, annyira jó, akkor már csak azért is leszedem, hogy vagy együtt örömködhessek, vagy jól lefikázhassam, hogy :"hát fogalmam sincs mit eznzek ezen..". A Kick/Ass rajta volt a listámon, de féltem, hogy túl "akciós" lesz, ezért hagytam egy darabig. Így augusztusban pedig végre megnéztem :D 
Nos, az elején azt hittem, hogy mégsem akciófilm, hanem valami cuki ittavégefusselvéle tanulságos kis tökjóság. Hát nem. Aaron Johnsont, a főszereplőt megpróbálták elcsúfítani egy kerek szemüveggel, de a jó szem így is láthatta, hogy egy cuki pofi, egy gyönyörű szem tulajdonosa ez a fiú. Oké na...csajos szemmel így kezdődött a film. :D Alapjáraton egy 7est adnék rá a 10ből,de csak azért, mert nem szeretem az akciófilmeket. Aaron pedig dobott rajta 5öt. Számomra abszolút egyszernézős volt, de ízlések és pofonok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése