2010. július 6., kedd

érett lettem.

Nem is tudom, hogyan felejthettem el beszámolni az érettségiről...
Azt hittem már megtettem, de így cirka 14 nappal utána ideje lenne hírt adnom az eseményekről.
A lényeg a lényeg, 389 pontom van, ami 7 ponttal haladja meg a tavalyi 382-es határt. Nem egy csúcsteljesítmény,de én még mindig hiszek abban, hogy minden úgy történik, ahogyan történnie kell. Az élet túl sors-centrikussá tett. De jó az árral úszni. Ha felvesznek nagyon hálás leszek, ha nem akkor pedig magamba roskadok ez egészen biztos.
Na de a szóbeliről.
Ugye több, mint egy hónap áll a rendelkezésünkre (kb 6hét), hogy felkészüljünk. Persze általában minden az utolsó pillanatban ötlik a fejünkbe. " Jajj, ideje tanulni"
Én egy csini kis beosztást csináltam, amit néhány nap múlva fel is borítottam, de végül is jó szamárvezető volt a magyart és a törit illetően.
Az utolsó napok voltak a legrosszabbak. Hihetetlen nagy stressz halmozódott fel, és minden percben azon voltam, hogy feladom. Főleg a hittant.
Kedd volt az én napom. Az első 5ben voltam szerencsére, így nem kellett többet izgulnom és várakoznom. Nem volt olyan vészes. Magyarral kezdtem és kihúztam a legjobbak közül az egyiket. Egy irodalmi alkotás filmen. Sorstalanság- Kertész Imre- Koltai Lajos. Nagyon örültem. Nyelvtanból a hivatalos és hétköznapi stílus volt a tételem. Az sem volt épp ördöngős, szóval a magyar jól sikerült, így az angolon kívül, hogy őszinte legyek..semmi nem izgatott már. :) De aztán töriből is kihúztam IV.Bélát, fasza forrással és még jobban örültem :) Az angol abszolút siker volt, a hittan pedig döcögött,de megvolt.
A százalékaim a következők lettek:
magyar 83%  (kicsit igazságtalannak tartom, és ha ezen múlik az, hogy felvesznek-e...akkor mérges leszek.)
töri 82% (tökkkkéletes)
angol 94% ;)
hittan 90%
Alapvetően elégedett vagyok, csak kisebbségi komplexusom van a lányokkal szemben. De ez maradjon az én titkom a továbbiakban :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése