2010. július 20., kedd

kötelező nyári nagyilátogatás

Hát ezen is túl vagyok. Sajnos elveszítette azt a varázsát ezek a napok, amikor egész nap kint voltam vagy az udvaron vagy a többi falubeli gyerekkel bicajoztunk, beszélgettünk...
Néhány éve megint kiközösített lettem, de nem értettem miért. A mai napig sem értem. Valahogy ez a városi gyerek - falusi gyere ellentét fennáll.
Na mindegy. Nem akartam túlzottan menni, mert azért egy hét barátok és internet nélkül a döglesztő hőségben inkább kín, mint nyaralás,de anyát se akartam megbántani, meg nehogy az legyen, hogy hálátlan vagyok, meg ilyenek... Szóval elmentünk. Az egyetlen "dolog" ami igazán jó volt a héten az a kiscica, Bono. Annnyira aranyos. Egy kis tündér. Egy rosszcsont tündér. Vittünk neki egy plüss egeret és azzal játszott, nagyon szereti. 
Vittem a laptopot, Trisztánt is, leszedtem a Vad Angyalból 50 részt, kiírtam egy csomó filmet, úgyhogy elvileg nem unatkoztam. Pasziánsz mester lettem ezalatt a pár nap alatt :D
Kell az ilyen is, tudom. De azért más mint 10 éve... :):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése