2010. július 31., szombat

eldőlt. :)

Eldőlt :)
Jövőre az Általános Vállalkozási Főiskola Reklámszervező szakmenedzser szakának elsőéves hallgatója leszek. Igaz, ez nem az andragógia. De nem bánom. Sőt... :) 20 pontot emeltek, így Zsuzsi is és én is lecsúsztam róla. De szerintem egyikünk sem bánja. Mit is kellene bánni?? Azt, hogy 2 év után lesz egy szakmánk és akár dolgozhatunk a suli mellett? Az, hogy plusz felvételi nélkül átvesznek bármilyen szakra a főiskolán és viszem a krediteket?... így akár több vizsga alól is felmentést kapok?? Szerintem ebben semmi rossz nincs :) És már ismerek egy lányt, Szidit, meg egy másikat, ő Judit, vele még nem beszéltem. A gólyatábor 21-24ig lesz Csopakon. 20.-án így nem tudok a többiekkel menni bulizni Sajóvámosra... Pedig azok hatalmas bulik.. :( Nem baj... azért a gólyatábor is elég nagy lesz ;) Várom már nagyon. Izgatott vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése