2009. október 28., szerda

csajbuli után

nos,hát már egy ideje itthon vagyok,de most jutottam el odáig hogy írjak,már majdnem minden kötelező,napirendi honlapot megnéztem,így van egy kis időm kifejteni a tegnap estét :)

Bettivel gondoltuk összeröffenünk :D ,de előtte elmentünk a szalagavatóra ruhát nézni nekem és asszem megtaláltam a tökéletes ruhát :D
A mellrésze fekete alul a szoknyája pedig kockás és halványrózsaszín :) Nem vagyok az a cicababa,de valahogy egy ideje rákaptam a rózsaszínre,persze nem nagyon hordom,de szeretem :) Szóval örültem h találtam ilyet :)

Aztán átsétáltunk a Bama-ba ,ez egy új bolt itt Miskolcon,minden miskolci figyelmébe ajánlom,állati jó csizmák és felsők vannak ott ha jól szétnéz az ember :)
Azután a többi csajjal összefutottunk és felmentünk Zsuzsihoz egy kicsit :)
A változatosság kedvvért makaóztunk és végre kitaláltunk ,hogy Betti mi lesz a halloween partyn..bohóc :D Zsuzsinak van bohócsapkája...mindent Zsuzsi ad nekünk :D Bettinek a sapit,Grétának a tiarát nekem övet,kapalapot,inget :D ellát minket,dehát ő ilyen h mindent megvesz .de aztán felgyülemlik és ilyenkor lehet válogatni :D
Már nagyon várom amúgy,szeritnem sokkal jobb lesz még a tavalyinál is pedig az sem volt semmi. :)
..jaa és közben hallgattunk egy csomó ijesztő zenét,hangolódva halloweenra.Akit esetleg érdekelnek írja be youtube-ra pl hogy SAW THEME SONG (Fűrész főcímdal) és kidobja ezt a számot is és még sok horror tökjó főcímdalát :)

Utána elindultunk busszal Bettihez.Este megnéztük a Perfect Getaway című filmet,ami nekem 10/8,szeritnem nagyon jó film.Kicsit kiszámítható a vége,ha az emebr jártas az ilyen tipusú filmekben ,de azért jó :)
Aztán természetesen nem maradhatott el a Le roi soleil sem :) aztán kb 15-20 percet bezsélgettünk még és bealudtunk :D ..ami meglepő volt az az hogy délben keltem fel o.O
Én sosem alszom túl sokáig,mert itthon zajos is a belváros,meg fényes is,meg igazán nem is igénylem a rengeteg alvást,de most később keltem fel mint Betti,pedig ő az ilyen rengeteget alvó :) :D
Aztán ettünk,nézegettünk ezer éves képeket az osztályról,és jöttem haza,most épp szotyizok :D

minden jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése