2009. október 29., csütörtök

a facebook,mint függősség

hónapokkal ezelőtt regisztráltam,de nem igazán hozott lázba a dolog,nem sok ismerősöm használja,ez pedig az aktív társasági életet egy kicsit megnehezítette,aztán egyszercsak gondoltam egyet és hosszú idő után felmentem és láttam,hogy egyre népszerűbb a dolog,így sincs még myvip-hez és iwiw-hez hasonló ismerős-mennyiségem de nem is baj.Szerintem nagyon jó dolog a facebook,rengeteg emberrel kommunikálok,akihez amúgy hozzá sem szólok :) Tele van hülye tesztekkel,viszont olvasgathatsz híreket,megoszthatod a kedvenc videóidat,cikkeidet,amit úgy gondolsz másnak is látni kell.
Hogy őszinte legyek,az iwiw és myvip kezdi elveszíteni azt a fontosságát amit azelőtt képviselt.Anno itt folyt a társasági élet,de mégsem ugyanaz a dolog.Mostmár a twitter és a facebook került a helyére :) És sokkal jobb :)
Annyi képet oszthatok meg,amennyit csak akarok egy nem egy egész nap míg feltölti,és nem foglal helyet sem..
Szóval nemzetközi ismeretségek kötéséhez mindenképp ajánlom. ...többekközt :)

ma még szerintem jövök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése