2010. április 26., hétfő

de bölcs, de bölcs...

Ma megvolt az első búcsúztatás. Nem volt igazán fájdalmas, amennyire a szívemhez/ szívünkhöz nőhetett volna ez az ember annyira megutáltatta magát velem az utolsó tanévben. mikor az olaszok itt voltak és mentünk velük pincébe bort és pálinkát kóstolni, meg tudott volna ölni a tekintetével. Hát fulladjon meg. Igazán nem sajnálom a dolgot. És ha lehet sosem találkoznék vele újra össze a jövőben. A meghatódást a búcsúztatás alatt mindössze maga a tudat, hogy elkezdődött az utolsó hét , váltotta ki.

Na meg, hogy nehogy minden úgy legyen ahogy szeretném... Matek. Ági néni. Az ember szívesen menne matekra az érettségije előtti napon, ha lehet minél többet. Engem NEM tud fogadni az enyém, és szerintem én leszek az egyetlen. Amin majd felhúzom magam és még az itthoni gyakorlásom se fog sikerülni. Valamit ki kell találni. Majd Zsuzsit vagy valakit megkérem hogy üljünk össze... Ez az egy lehetőség akad... Jelenleg....

Vegyük végig, ne maradjon ki semmi bosszúság.. Töri... Csilla néni az utóbbi 2 hétben nem nagyon jött be órára, előbb beteg volt ,majd meghalt az anyukája. Mindigis egy érzékeny nő volt, de a temetéssel járó procedúra miatt nem lesz vele már óránk, ma volt az utolsó. Egy, az utlsó óránkat hagyja ki. Én megértem 90%-ban, hogy fontos intézni a dolgokat, de mi emg érettségizünk és az ő lelkén száradjon ha valami nem lesz jó.

Ma megint mikor hazajöttem természetesen az első a  töri volt. Nekiálltam a 2. világháborúnak, ami csupa csatahelyszín és évszám. Évszám hátul a térképen, csaták szintén a térképen, így a fontos dolgok max a békék és szövetségek. Jó, hogy ez a rész szinte teljesen friss. Ez a szerencse.
Starity. Csak, hogy minden napirenden legyen. 2008 augusztusában csatlakoztam és ennyi idő kellett ahhoz, hogy egy rangosabb személlyel összebarátkozzak. Jobb később, mint soha. :) De amúgy a régebbiek már szerintem ismerősként tekintenek egymásra, még akkor is ha nem tudod pontosan a nevét, az igazit. Bár fészbukon van egy klub, de én nem merem bejelölgetni mindenkit ugyanis fogalmam sincs ki-kicsoda. Pedig jó lenne.. Jó nyilván néhány emberrel tisztában vagyok, de ő CanDee, Christo, Bajer... :) Ők az ismerőseim is :)
Az oldal nagyon jó, mióta megújult újra függni kezdtem rajta, ha maradt volna a régiben nem biztos, hogy újrakezdtem volna munkásságomat. :) De így jó, bár a sok új kikészít. Csupaa marhaságot nyitnak és Freeze mindenkit emg tud arról győzni, hogy ez így van jól.. De hát ő a góré :)

Anya épp itt varr mellettem :D Én itt írok és épp Le Roi-t hallgatok végre. Már nagyon hiányzott :):)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése