2010. április 6., kedd

gyors örvendezés - ödönke tiszteletére

Ma reggel 7kor már izgatottam keltem,meg nem is...mert ugyanis ez az utolsó napom,amikor még szabad vagyok,iskolaügyileg... 10 óra után egy kicsivel már úton is voltunk a szülenapi ajándékomért anyától. Ödönkéért. Nem tudom miért ezt a nevet adtam neki :D Csak úgy jött,de Isteni sugallatnak veszem,úgyhogy így hagyom, Ödönkén. Pontosan ilyen,fehér színű gyönyörűség,csecsebecsék nélkül.Egyenlőre jól megvagyok vele,asszem nem is nagyon leszünk haragban :D Nagyon szaép,nagyon könnyű,nem bonyolult használni se :) Bátran állíthatom,hogy akinek nincs szüksége csúcstechnológiára,csak a szinte mindennapi szükségletekre,az bátran vegye meg! 3 színben kapható:fehérben,rózsaszínben és feketében. Hogy miért nem a rózsaszínt vettem? Magam sem tudom,most fehér mániás lettem. Eleán,finom kis telefon :D Jajjj de jó :D Ja és a lényeget lehagytam : Samsung s5230

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése