2010. április 5., hétfő

egy kék malac,avagy életem első Sp koncertje....

...és talán az utolsó is.
Adri szólt,hogy menjek vele.Gondoltam miért ne? Ki kell próbálni mindent,aztán ha egy ez ingyenes SP koncert akkor no lám.
A Csanyikban volt, 5 perccel hamarabb is érkeztünk.Aztán megláttuk a 13as átlagéletkor szorosan a szinpadhoz tapadva,tudtuk,hogy jó helyen járunk.Aztán sikítást hallottunk,ami annyit jelentett,hogy itt a művészúr... :D
Olyan számokkal kezdett amiket még csak távolról sem ismerek,de valószínűleg nem is fogom.Van neki bőven rajongója,akik örömmel hallgatják.Én tőle 2 számot szeretek, a Kérlek,hogy... II. és a Kép maradsz.... :D 
Namost leszögezném,hogy Justint énekjelt,ami nekem egy nagyon nagy csalódás volt. Én imádom Timberlake-et,de nem ilyen formában... :D De megél belőle és ő csinálja jól :D
Na hát erről ennyit :D Nem vagyok benne biztos,hogy direkt odatévedek még egy koncertre,de ő nem is nekem csinálja.Mindesetre és sok sikert kívánok neki és ha finomítgatja a stílusát és a hangját akkor nem fog egyhamar eltűnni a süllyesztőben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése