2010. április 1., csütörtök

hirtelen jött ihlet.

Először is kezdeném a hét,mit hét...a hónap hírével! Kitört a tavaszi szünet! Végre (talán utoljára) nálunk is. El sem hittem,hogy egyszer idáig is eljutunk...bár,hogy őszinte legyen annyira mégsem örülök.Ugyanis a visszaszámláló óra igencsak csipog ahogy fogynak a napok. Egy hónap múlva ilyenkor már elballagtam az iskolából.Már nem köt semmi oda az emlékeken kívül és várhatom,hogy jöjjön a hirtelen halál egy magyar írásbeli személyében.Aztán újra meghalok egy matek írásbelitől és mire onnan is sikerül felkelnem jöhet a töri.Aztán pihenésképp az angol...Basszus...Az angolt elfelejtettem hazahozni...Na nem baj,majd csinálom neten...Szóval jah...Ennyi.Egy törékeny hónap.És annyi minden lesz benne.Bolondballagás,szerenád...A tablónk még meg sincs tervezve...Istenem,erről álmodoztam mióta elkezdtem iskolába járni és most legszívesebben előlről kezdeném az egészet...na jó azért nem,de az érettségit mindenképp kihagynám.Mondogatom,hogy képes vagyok rá és hogy mindenki megcsinálja,mert megcsinálták.De egy ilyen siralmas matek próbaérettségi után mi fenét várok??Meg kell lenni a 40%-nak különben elbúcsúzhatok az andragógiától!!!!! Huhh...oké,nyugodalmat :D

Mindenkinek szép húsvétot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése