2010. április 5., hétfő

MTV Movie Awards - szavazásra fel!

Idén is megrendezésre kerül természetesen a globális mozis díjkiosztó.Rengeteg film és színész/színésznő lett jelölve ebben az évben is.Csak azt nem értem,hogy global superstar kategóriában mit keres a két twilightos suhanc??? Ezért nem szeretem ha teljes mértékben a szavazók döntenek,mert a Patiszon-fanok elárasztják az étert értelmetlen szavazgatással a kedvenc színészükre.Korlátozni kellett volna,hogy egy ember csak egyszer szavazhasson...Na mindegy...

Én személyszerint kétszer szavaztam,de mindkétszer szinte teljesen másokra. Ugyanis időközben megnéztem (kicsit késve de annál nagyobb szeretettel) a The Hangovert, így rájuk is ment szavazat. Szavaztam Johnny Deppre (természetesen) Sandra Bullockra, Channing Tatumra stb stb...


Na de hagyjuk is a rizsát. Szavazásra fel! Mindenki a kedvenceire szavazzon! Twilight kíméljen ;)


szavazhatsz a következő kategóriákban:
- Legjobb csók
-Legjobb bunyó
-Legjobb szélhámos
-Legjobb WhatTheFuck (Aztakurva :D ) pillanat
-Legjobb ijesztő előadásmód
-Legjobb női belépő
-Legjobb férfi belépő
-Legjobb női szerep(lő) /előadás
-Legjobb férfi szerep(lő) / előadás
-Legviccesebb szereplő
-Globális szupersztár
-Legjobb film (Twilightot neee!)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése