2010. március 30., kedd

everythin is bad or when it isn't .it's like the wind.you can't see it,but you can feel it.

Elkezdtem olvasni egy könyvet,Rick Pitino írta,egy amerikai kosáredző,ez egy személyiségfejlesztő-ösztönző könyv.Még egyenlőre nem írok róla a semmit,majd ha befejeztem.A lényeg,hogy kifejti,hogy siker nincs csak úgy,mindenért keményen meg kell dolgozni és annak ellenére,hogy még csak 2 napja olvasom,jó irányba fejlődök.

A másik.Igazából mindig is volt egy kis egészséges önbizalmam amit nagyon könnyen le lehet rombolni,de könnyen fel is lehet építeni.Esküszöm nem értem az embereket.Egyszer a lelkem kidolgozom és aggódom érte,tanácsokat adok neki,akár msn-en akár személyesen.Sosem sikerül hétágra vergődnie,de én komolyan segítek neki.Talán azért nem érdekel,hogy ő mit ér el,mert az esélytelenek nyugalmával indulok mindennek.ami rossz és igyekszem változtatni,de ezekben az ügyekben nem tudok.Hiányzik egyfajta "kép" az életemből,amit nagyon kemény munka árán fogok tudni a későbbiekben kiküszöbölni csak.Na mindegy.A lényeg az,hogy mindent összezavar,mint elront nem tudja hogyan csinálja,de megbántani azzal hogy elmondom neki nem merem.
Féltem a jövőmet ilyen szempontól...-meg nem is.Igazából tudom,hogy van valami ami sokmindenkinek nincsen.Én csak ebben bízom. Huhh....Szóval jah,mikor arra lenne szükségem,hogy én is kicsit beavatottabb legyek,vagy tudjak valamit,akkor nem mondja el...mint az oviban "közös titkuk van"...Fáj,hogy mindenből kimaradok.Ha felkerülök Pestre jövőre,minden megváltozik!És ez nem csak ábránd.Ez lesz az egyik álom.Amihez egyik fő cél a sikeres érettségi.Ami egy újabb cél.Az álmokhoz célokon és mégtöbb álmon vezet át az út.De nekem elintéznivalóm van Pesten.És ebből nem adok alább! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése