2010. március 5., péntek

szenvedjünk,mintha muszáj lenne

Ez egy vicc.Esküszöm,hogy ez egy vicc.Más nem lehet.Tegnap már kezdtem jobban lenni erre most ez az állandó hányinger...ha nem tudnám,hogy lehetetlen azt hinném terhes vagyok :D De tényleg nagyon rossz.Ha ez nem múlik el,akkor ki tudja meddig kínoz még o.O..

Jah...mellesleg az IQ-fighter háziorvosom egy nappal későbbtől adta az igazolást,mint amikortól kellett volna,így a figyelmetlensége miatt most anyának kell egy napot leigazolni,amivel felemésztünk egy újabb szülő álatlan igazolható napot.Csak azért,mert az orvos hüle.Brr..

Itt fekszik mellettem az asztalon drága Emmett-em (a telefonom)..lassan közölnöm kell vele,hogy új "testbe" kell költöznie.Egy Samsung Corbyba.Szerintem tetszeni fog neki :D..
Még mielőtt komplett hülyének néznétek azért adtam neki ezt a nevet,mert a kedvenckedvenc sorozatomban,ami mellesleg (nemérdekelmitmondasz) A fiúk a klubból,szóval ebben van egy lányos meleg srác (ő az egyetlen lányos) és a rózsaszín telefonomról egyből ő jutott eszembe,így egyértelmű volt,hogy Emmett-nek kell keresztelnem.Ő egy Nokia 3500 Classic.2 éve vettük,vagyis kaptam,szülinapomra.Nem ilyet terveztem,de sajnos azok a telefonok,amikre vágytam már kifutó széria volt,így a hölgy felajánlotta ezt.Volt feketében és rózsaszínben.Hát természétes,hogy nem sznasszságban akartam tengetni a mindennapi telefonhasználatomat,így egyértelműen a rózsaszín fajtárs mellett döntöttem.Jól tettem :)
Teljesen egyszerű teló.Semmi nagyzolás,semmi pucc.Aki akar nyugodtan fogalmazhat úgy,hogy semmi extra.Megtanultam a telefont smsre és telefonhívásra használni és nem volt szükségem milliónyi zenére rajta vagy akkora memóriára,hogy bármit rátehessek.
Arra nekem itt van a gépem,Rezső.(Erről majd máskor.)
De most valahogy kicsit extrásabb dolog kellene.Mostmár vágyom egy jó kamerára,zenére és stb.De mégsem vagyok hajlandó ezért többtízezret kiadni.Csak egyet.Előfizetéssel.
Ja és természetesen milyen lesz Emmett utódja?? Vessük össze :D

Bizony.. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése