2010. március 4., csütörtök

TOP5 SONGS -ismét

Régen postoltam dalosat :D De most megpróbálkozom vele.Mivel a betegségem miatt most nem nagyon ülök a gép előtt,pláne nem zenét hallgatva,így az egy héttel ezelőtti kedvenceimre hagyatkozhatok csak :D

1.Az első és jelenleg a leg-brrrr-ebb szám : Rain-Rainism Ezt a számot azok ismerhetik legjobban,akik nézték a Csillag születiket anno és kedvelték a Bad Boyz-t. :) Akkor ismerős lesz :)

2.A másodikon sem kellett sokat filóznom : Chris Brown-I can transform ya Táncolós,szexi,csajoss,pasis.Szerintem :D

3.Ezen egy kicsit többett kell most gondolkodnom..hmm..Cobra Starship-Hot mess nincs hozzágűznivalóm.Listen! :D

4.Hadise-Stir me up Igazából ahopgy a műsortáramban megtaláltam most,tudtam,hogy itt a helye.Tavaly a diákigazgató választáson a b-sek erre vonultak be.Előtte is ismertem,de megtetszett nagyon ez a szám.olyanszexiii :D

5.Jonas Brothers-Video Girl Igazából nem tudom miért a végére került.Szertem nagyon főleg ,mert Joe énekli a nagyját :D So..Get out of my face,get out of my space.Get some class and kiss the past...Yeah :D


Ennnnyiiiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése