2010. március 15., hétfő

Otthon,édes otthon.
Tényleg igaz a mondás (és örülök,hogy azonosulni tudok vele) ,hogy mindenhol jó,de legjobb otthon.Szerintem ezzel nem mindenki van így.De én komolyan örülök hogy ezt érzem.No de nem is ez most a lényeg.Hazaértem Hajdúszoboszlóról ahol a csajokkal pihentünk 2 napot.Kicsit lustizósabb volt,mint amilyennek gondoltam,de azért jó volt.Én terveztem,hogy beülünk valahová esetleg bulizunk is.De olyna fáradtak voltunk és kicsit messze volt a sétáló,hogy nem volt kedvünk hozzá.Az Aqua Palace nagyon jó!!!Ajánlom mindenkinek!Nagyon faszányos. :) Déltől este 7ig ki sm szálltunk a medencéből :) Bár van egy ócska koppintás a Barlanfürdőről,de ott töltöttük a legtöbb időt szerintem :) Lehet,hogy az otthont fedzetük fel benne :D  Természetesen mindenkit elüldöztönk magunk körül,de így legalább miénk volt az a rész ahol voltunk :) Jajj..nagyon fáradt vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése