2010. március 7., vasárnap

Alíz (Cs)Odaországban

Már mióta felröppent a film híre és a szereplők,mióta megláttuk az első plakátokat,azóta készültünk rá.Elsősorban Johnny Depp miatt.És csak másodsorban a tényleges történet miatt.Tegnap végre,az egy hétig tartó punnyadás után kimozdultam itthonról és köhögve bár,de törve nem indultam neki a miskolci estének,mint aki idegen és ezer éve nem járt kint.
Rámjött a köhögéses fulladás,így próbáltam szerezni egy flakont amibe tölthetek vizet,hogy igyak,de nem kelljen érte pénzt kiadnom,mert arra most nincs keret.Mikor a sorban álltunk tudtam,hogy muszáj vennem vizet,mert az egész mozitermet megzavarhatom a köhögésemmel és magammal sem szerettem volna kibabrálni,hogy megfulladjak.Elég kellemetlen....340 forintot fizettem egy fél literes ásványvízért.A bicska kinyílt a kezemben,de végül hagytam.Muszáj volt.Mint később kiderült jól tettem,hogy megvettem.
Na de térjünk a filmre.
Nem az eredeti Aliz újabb feldolgozása ez,hanem a felnőtt Aliz visszatérése egy nemes ügy érdekében.
Minden karakter megérne egy külön misét,mindenki a legmegfelelőbb arra amire kiválasztották.Johnny remekül adja a Kalapos bájos,meleg szívű karakterét.Mia nekem egy kicsit fiús,de ettől függetlenül jó.Helena remek és Anne is nagyon jó visszaadja a kicsit felületes de nagyon jó színű királynő karakterét.
A 3D csak még nagyobbat dobott rajta.Igazából kivetnivalót egyáltalán nem, találok benne.Egy mp-re sem untam :)
10/10 (annak ellenére,hogy a Kalapos kalapjára 6/10 volt írva,ha valaki tudja miért,az szóljon..csak megjegyeztem :D:D )
















 

 
ez a cica nagy kedvencem,nagyon cukiiiiii...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése