2010. március 11., csütörtök

good morning,sunshine!

Igazából ez egy nagyon gyors post lesz.Annál is inkább azért,mert fél7-kor keltem a kedves,pihe-puha fél8 helyett.Tudtam,hogy nem fogok tudni visszaaludni (mert akkor állandóan arra várnék,hogy mikor csörög a telefon) így úgy döntöttem leülök ide a gép elé és bepótolom egy órában azt amit sajnos két napja nem tudok.Gépezni.
Azt álmodtam,hogy mikor felkeltem és kinéztem az ablakon,majd' elájultam akkora hó volt.Ennek tudatában keltem fel és izgatottam néztem ki az ablakon azok után,hogy a tv 10-20 centis hót mondott.
Nagy nehezen kikászálódtam és felegyenesedtem.Igen.Sajnos az volt amit (hát nem igazán,de) vártam.Nemcsakhogy NAGY HÓ,de még esik is,nem is akárhogy.Iszonyatosan bosszantó.Örjöngeni tudnék.Hol a tavaszom???? 12 nap múlva 18 éves leszek.Anya mesélte,hogy mikor kijött velem a kórházból kitavaszodott.Mikor bement még hideg volt (és asszem) havazott is.Egy hét múlva pedig minden zöldellésnek indult. :) Legyen ez így most is.Nekem akarok hóban 18 lenni.Az megmérgezné a felnőttéválásom évét :):):)
07:32 van és lassan készülnöm kell.Hajat vasalni.Sminkelni,öltözni.Így el is búcsúzom! Pá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése