2010. március 3., szerda

Just like a tattoo I'll always have you..

Igazából,hogy milyen ötlet alapján jött ez a post azt nem mondom meg.
Kicsit utálatos és önző vagyok,és ez egyre ijesztőbb :D Na jó..lehet egyszer kiöntöm a lelkemet,de nem biztos.Nem vagyok az az ömlengős fajta.Nem szeretem azt se ha sajnálnak,vagy ha nem értenek meg,de próbálnak.Nem szeretek másokat terhelni a problémáimmal se.Nem..Ennyi..
Szóval..

Régóta,tulajdonképpen mióta az eszemet tudom szeretnék tetoválást.Sajnos nem olyan Miami Ink-es "minden tetkónak oka és értelme van" tetkót.Csak egy (vagy több) ami örömet okoz,amitől jobb kedvem lesz ha ránézek,ami..áhh..mégis találtam neki értelmet.Wow.Szép.
Igazából azért,mert ,tyű..de durván megvilágosodtam..Szóval egy ilyen lázadós tetkóval kifejezhetném,hogy végre valamit azért csinálok,mert jó és nem azért,mert mások úgy akarják,vagy mert hagyom magam befolyásolni csak azért,hogy ne bántsak meg senkit.
Szeretnék egy frappáns kis idézetes,egy rövid írást a bal csípőmre,hogy szemből jól olvasható legyen.Valami odamondósat,de csak pár szóból állót.Neki is állok keresni.(17:45)
"Live every second like it was my last one" -Jordin Sparks Tatto című dalából.
"What doesnt kill me,only makes me stronger.."
"Love the life you live, don't live the life you love."
"Chill and shake well"
Az egyik nagyon nagy kedvencem : "ONLY GOD CAN JUDGE ME"

Most jut eszembe..Qaf..Abból is lehetne..hmm na utánanézek.. :D annak is.. (18:19)

"And to anyone who takes pity or offense, I say judge yourself. It's who I am."
"If you don't earn respect when you're alive, you don't deserve it when you're dead."
"This is where I live. This is who I am. "
"You can bar the windows, lock the doors, but eventually bound to get in."


Szóval ez az egyik legvalószínűbb tetoválásom,amit érettségi után szeretnék csináltatni.Ha túl vagyunk mindene,hogy nyáron már villoghassak vele.Ezen kívül a csípőm másik oldalára szeretnék valami cukiságot.Hmm nézzük csak :D


Hát most konkrétan csak ez az egy tatszik azok közül,amiket kerestem,de persze egy szivárványnak nagyon örülnék.Bár van mégegy ötletem..Két kicsit madár.Az egyik picit nagyobb mint a másik.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése