2009. december 22., kedd

Amerikai Pite7-A szerelem bibliája


Eugene Levy (Mr. Levenstein)
Bug Hall (Rob)
Kevin M. Horton (Nathan)
Brandon Hardesty (Lube)
Beth Behrs (Heidi)
Melanie Papalia (Dana)
Jennifer Holland (Ashley)
John Patrick Jordan (Scott Stifler)
Cindy Busby (Amy)
Naomi Hewer (Alyson)
Adrienne Carter (Katie)

Bevallom töredelmesen,sosem voltam egy nagy Amcsi Pite fan,ugye kisebb voltam mikor ezek nagy slágerek voltak,de ilyeneket nem volt szabad néznem :D
Aztán egyszer emgnéztem a 4. részt..az sem varázsolt el annyira..A torrentes oldalamon pedig megtaláltam az új részt,ezt a bizonyos 7.-et,hát gondoltam leszedem,egy délutáni programnak jó lesz.Hát nem csalódtam,ugyan az az amcsi szexmániás film,mint volt :D Dehát végignéztem.A történet elég kerek,nem csak értelmetlen,többb szálon futó tini-szex maraton,kivételesen.. :) Csak 80%-ban :D:D:D
Egy rész volt benne...az a bizonyos rénszarvasos..a poént nem lövöm le azok kedvéért akik még nem látták,de aki látta biztosan tudja,mire gondolok.Na az kicsit sok volt :D
Összességében jó film :D
7/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése