2009. december 12., szombat

torrent vagy rapid? töltsem vagy mi???

Kicsit felhúztam magam,mert már kb szerda óta szeretném a Titanicot megnézni,de gyorsabb letöltési formában,feltöltve rapidshare-re vagy megaupload-ra nincsen használható változatban...Így maradt a torrent.Sajnos összvissz egy torrent oldalra vagyok beregelve,a többit ingyenes oldalakról szerzem be..Piratebay,torrentkereso..ilyenek.De a két idegennyelvűn a Titanic magyarul nincs is meg...Pedig mindkettőn szokott lenni magyar szinkoros film.Azért ragaszkodom a szinkronhoz,mert ezt a filmet csak azzal tudom,szerintem csak azzal lehet átélni.Az én torrentes oldalamon a BIGtorrrenten is megtaláltam több változatban,viszont a  legtöbben az estra változatos 2 gigásat seedelték.. -.-  többen...2-en.... xD Így tegnap óta lejött a negyede kb ,de ma elég jól halad egyenlőre. :D hát ezt feltétlenül meg kellett osztanom :D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése