2009. december 22., kedd

Karácsonyi dalok/Christmas songs

Mindennap megpróbálok egy pár dalt belinkelni,így Karácsonyig.Bár már nincs sok időnk :) Szóval rögtön kezdeném az aktuális kedvencekkel és egy különlegességgel :)

 Polar Express Soundtrack-Believe
 Nincs alatta szöveg,csak a zenei alap,de szerintem így is szép,sőt hangulatosabb is :):):):)

Mariah Carey-All I want for Christmas is You
Ez a legalapabb dal így az Ünnepek közeledtével szerintem. :) Nem a sírós,elmélkedős magyar karácsony,hanem a boldog,felszabadult amerikaiak-féle karácsony... :) Szóval a fa dízsítése közben ennél ösztönzőbb szám nincs is.Közben egy kis éneklés én táncolás,és egész más a hangulat :):):)

Celine Dion-Happy Chritmas
Gyönyörű dal.Ne ez az elmélkedős,kicsit sírós,"azévrevisszagondolósszéppillanatokatvisszasírós" hangulatú dal.Gyönyörű előkészítése az év búcsúztatásának.Én John Lennon változatát annyira nem szeretem...De Celine...húú.imádom :):):)

És a meglepetés..egy gyönyörű T-Mobile-os reklám.Erről szerintem mindenkinek eszébe jut az a dal,ami a hölgy a hóban elakadt párjának énekel,s az kihangosítva hallgatja.Most itt van a dal teljes egészében,dalszöveggel együtt.
Csondor Kata-T-Mobile-os Karácsonyi dal


Mára ennyi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése