2009. december 20., vasárnap

You have everything you need,if you just believe.

Josh Groban-Polar express theme song. :)

Vészesen közeledik egy fordulópont az évben. :) Azon a napon,vagyis azokon a napokon azt hinné az ember,hogy egy kicsit megáll az idő,hogy mindenre legyen időnk,mindent az eltervezettek szerint tudjunk csinálni.Persze ez sohasem ilyen egyszerű. :) Addig és akkor felgyorsulnak a napok és észrevétlenül múlik el az Ünnep,majd vége az évnek... :)

Na de aktualizáljuk egy picit ezt a bejegyzést
2009 Kiscsillaga : Tabáni István
Én személy szerint mérhetetlenül boldog voltam,amiért ő nyert.Bár én MCDC-nek és Szabinak is nagyon szurkoltam.Andrénak azért nem,mert egy ilyen hatalmas felfedezetlen tehetségnek mindenképp az Operában a helye és szerintem nem nagyon kell a jövőéért aggódnunk. :)
Ahogyan Fáy mondta,én is úgy gondolom,István csak kiáll a színpadra,beleteszi szívét-lelkét és énekel.Minden csel és taktika nélkül,csak magát adja.Én pl el tudnék képzelni vele egy Máté Péter emlékCD-t,kereslet is lenne rá,és neki is nagy sikert hozna,hiszen hangban...hát majdhogynem egyformák :):):):)
Szabolcsra is nagy néptáncos jövő vár.Főleg ha a nox-os fiatalember felkarolja :) Na és Veres Robi..emlékszem mikor a sulinkban fellépett a freestylelal :) Hatalmas sikere volt,és mikor a válogatón megjelent,rögtön tudtam,hogy az egyik kedvencem meg is van :):):) Ő is rengeteget fog haknizni,most,így hogy már a rádióban is szerepel,méginkább ismert lesz azok körében is,akik nem nézték az adást. :) Nagyon szurkolok neki :)
Másik nagy kedvencem volt a Bad Boyz.... hmm...dehát egészséges fiatal lány vagyok :D:D:D:D de persze nem csak a kockás hasak és cuki pofik,duzzadó egók voltak a megnyerők,hanem a TÁNC,ez egy olyan dolog,mint az éneklés,ha csinálod,akkor csináld nagyon jól!! És hát ők..több mint jók  :)
Illetve Brasch Bence ...hát ő egy közvetett ismerős...ugye ismerős ismerőse :D Márcsak ezért is szurkoltam neki. :) Tipikus kis musical-tanonc hang,rá is fényes jövő vár,én nem aggódom senkiért :):):):)
Mindenkinek sok sikert !!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése