2009. december 17., csütörtök

Karácsony,mi is az???

Hm,nos ez egy elég aktuális téma mostanság...Mivel engem is érint a dolog (mint mindenkit :D ) így gondoltam írok róla.
Keresztény felfogás szerint a karácsony Jézus születésének ünnepe.Én,mint egy katolikus leányka,katolikus iskolából így is gondolom,h ez a fő,a legfőbb dolog,amiért ezt az ünnepet meg kell ülnünk.Ritkán gondolok így erre,hiszen leköt az,hogy kinek mit vegyek....Ez pedig a másik oldala a dolognak.Át lehet fordítani az ajándékozást azzá,hogy megköszönjük egy kis aprósággal a családtagjainknak/barátainknak mindazt,amit az évben értünk tettek.S mivel a szó elszáll...hát marad az ajándék.De semmiképp sem azt tartom mérvadónak,hogy minél nagyobb annál jobb... :S Én igazán sohasem vágytam nagy karácsonyi ajándékokra.De természetesen örültem,ha kaptam...az lenne az érdekes ha nem örültem volna....Egyetlen vágyam most egy fényképező,amit tudom,hogy nem engedhet meg magának anya...apára pedig annyira lehet számítani,mint egy gumikacsára...bár a gumikacsa legalább mindig ott van,ahol lennie kell.....Szóval ez az egy vágyam van ami úgysem fog megvalósulni,így nem is élem bele magam igazán...Hiszen az ember ezt megkaphatja születésnapra is akár..na mindegy is..Szóval inkább köszönetről szóljon az az ajándék és ne arról,hogy milyen nagy..Nagyon sajnálom azokat az embereket,akik ezt nem így gondolják,akiknek nem felel meg ha egy LCD TV-n aluil kapnak ajándékot,akik csak kapni szeretnek,de adni nem...

Ebben a szellemben teljen a karácsony :) És akkor lesz igazán boldog!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése