2009. december 29., kedd

Guillaume Jauffret

Huhh....Le roi soleil..már régebben írtam a musicalről bejegyzést.Régebben is felfigyeltem már erre a táncos fiúra,de msot ástam bele jobban magam..haha..merthamég beleástam volna...szóval.
Igazából nem sokat tudok róla,mert minden franciául van :D Annyit tudok,hogy 33 éves,de amúgy kb 25-nek néztem...
Keresgéltem róla,mert a J'en apelle című dalban kecskének van öltözve a gonoszt szimbolizálva.Itt keltette fel először az érdeklődésemet :D



Aztán ma unatkoztam és rákerestem.Csak abban voltam biztos hogy Guillaume (ejtsd :Gíjom) a neve.Megkerestem a táncosok közt a dvd-n és voilá.Majd találtam egy fórumot tele képekkel róla,majd mégegyet,szóval dömping volt :D És így mostmár tudom melyik jelenetkeben játszik,ami nagyon nagyon jó,mert így ki tudok szedni még több képet  :D ....persze annak akit érdekel,és nem annak aki más miatt olvasgatja a blogot. :*

Itt vannak nagyjából a jelenetek,amiben szerepel :) És róla képek..hátha segítek másnak,akinek megtetszett,mint ahogy nekem is segített az a fórum :)
  
Etre A La Hauteur



 
Mon Essentiel









 
Ou Ca Mene Quand On S'aime
 (itt ő a 4.előlről nézve)

ééés 



 
Pour Arriver A Moi (bal oldali táncos)

 
Ca Marche



A Qui La Faute  (felső sor,jobbról a 3. )


Hát ezek azok a részek,ahol elég kivehetően ott van :) DE még van ám képem,hohóóó..

 
 
 

Szóval,ő az én új szépfiúm.... :):):):)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése