2010. január 30., szombat

18 éves szűz ( Fim ajánló/nem ajánló)




Nos..
Nekem már akkor tiszta volt,hogy ez a film nem 100as,amikor elkezdtem nézni...Határozottam mondhatom,hogy elvett az életemből másfél órát...Feliratosan néztem és a feliratban olyan hibák voltak,hogy ez még jobban rontotta a film amúgy sem túl idilli hatását.
Pl a hülyét végig hűjének,a ragozott szavakat pedig rendszeres külön írta..mármint a ragot a szótól.Sok mondat értelmetlen volt,szerintem online fordítógép munkája volt a felirat.
Na de ettől eltekintve. (nehezen...)
A film a szokásos teljesen értelmetlen amerikai tinidolog,amibe kiélhetik magukat a szexéhes ( és abszolút loser) amerikai tinédzserfiúk.
Egy szerencsétlen lány,aki egy félreértés maitt a suli szívtiprójába szeret bele és 6.-ban elhatározza,hogy ő fogja elvenni a szüzességét....Aztán a szívtipróról kiderül,hogy meleg és az is,hogy ki volt az aki 6.-ban megcsókolta őt,erre persze a lány (?lény) rögtön átszeret abba a másik fiúba...
Az egész történet egy bulin zajlik,tehát egy éjszakát és egy délutánt foglal magába.A csaj ez alatt a buli alatt egy csomó pasival próbál lefeküdni,akik a különböző,válogatott módszereikkel rendszeres elűzik a kétségbeesetten szűztelenítésre vágyó leányzót.
Persze a lány mellett ott van legjobb barátnője (?) aki folyamatosan instrukciókkal látja el a lányt...Ő egy kurva lássuk be xD
Mindenesetre ha nagyon fáradt vagy és aludni akarsz nyugodtan nézd meg,de ha van jobb dolgod is,ne fecséreld erre az idődet.
4/10

1 megjegyzés:

  1. nagyon rossz film...:D és undorító része vannak benne.....kb. két hete láttam....nagyon szar.

    VálaszTörlés