2010. január 28., csütörtök

Versikék by Ti

Ezeket a verseket találtam.Ti írtátok.Mármint kreatív emberektől származnak :D Van köztük mindenféle,de gondoltam leírom hátha valakinek megtetszenek.

Minden itt található vers,minden gondolat szóval valakinek,tartozik valakihez.A Te feladatod,hogy megtaláld a Neked szólót és persze azt is,amit valakinek címzel.Legyen ez a motiváció.
 Gondolom verseskötetek,emlékkönyvek nyitószövegének szánta az írója :)

Benned élek láthatatlanul,mint senki sem sejt.Hozzád tartozom elválaszthatatlanul,míg szíved nem felejt.
 Te vagy az első,kinek hinni tudtam.Te vagy az első,kinek sosem hazudtam.Te vagy az első,kit sosem feledek.
 Ha az óceán tinta lenne,az égbolt papír és az össze madár tollával írhatnék,akkor se tudnám leírni mennyire fontos vagy nekem..
 Jöjj velem,kísérj álmaimban,legyél velem szomorú napjaimban,mutasd meg,miért érdemes élni,s én nem fogok a jövőtől sohasem félni.
Párnád arcom,mely bőrödhöz simul,paplanod karod,mely átölel szótlanul.Ágyad testem,mely testedhez ér,álmodban vigyázzon Rád az éj.
Egy gyöngyszem vagyok,mely a földön hever,találj rám és legyél velem,mert az élet egyszer adott,ha megtalálsz,örökre Tiéd vagyok.
Érzed,Kedvesem?Ott vagyok veled,lágyan simogatom arcod,kezed.Mesélek neked,hogy álmod szebb legyen.Szívem dobbanását elküldöm Neked,hogy vigyázza éjjeled,hunyd le szép szemed,aludj Kedvesem!Én ott vagyok Veled.
Millió csillag fénylik már az égen.Üzenetem száll feléd az éjben.Legyen álmod békés és nyugodt és csodásan szép a holnapi napod.
Búcsúzni jöttem,fogd meg a kezem.A búcsú könnyei szorítják a szívem.Hiába nyílik a száj,szóra nincs remény,könnycsepp gördül némán:Valami véget ért.
Csak azt mondja ajkad,amit a szíved érez,s ha igazad mondasz az életed szép lesz.A "szeretlek" szót csak annak mondd,kit igazán szeretsz.Ne tedd boldogtalanná,kit boldoggá nem tehetsz.
A szeretet azokat a könnyeket is meglátja,amelyeket nem sírtak el és azokat a kéréseket is meghallja,amelyeket nem mertek megkérdezni.
Egy igazi szempár,ha szemembe néz,olvadok lasssan,mint a csöpögő méz.Elfolynék gyönyörű ajkadon,talán lesz rá egyszer alkalom.Forr érted a vérem,miért?Én sem értem..Kényeztetném mindened és mi lesz a vége?A világ legjobb szeretkezése.
Emlékszel még?Én tette forróvá a csókodat,velem oltottad égő ajkadat.Ismersz?Hiszen én ejtettem sebet szíveden.Tudod ki vagyok?Maga a szerelem.
Kell nekem egy szív,ami értem dobog.Kell nekem egy nap,ami érted ragyog.Kell nekem egy szó,hogy azt mondd:szeretlek.Kell nekem a mosolyod,mert különben rettegek.Kell nekem,hogy ölelj és nem az,hogy elfutsz.Kell nekem,hogy csókolj úgy,ahogy csak tudsz.Kell nekem még az is,hogy kezed hozzám érjen.De legjobban azt szeretném,hogy a szíved dobogjon értem.
Fáj szeretni,akit nem érhetsz el.Aki szinte azt sem tudja,hogy létezel.Tudni,hogy nem kellettél neki,s érezni,hogy más is szereti.
Nem kell csillag az égről,korty az élet vizéből.Nem kell,hogy megvédj mindentől,mitől félek.Csak szeress,erre kérlek.
Magányos estén a gondolat szárnyán elszállok hozzád,hogy ne legyél árván.Lehullik előtted szívem lakatja,csókot lehelek bánatos arcodra.Még a hajnal megvirrad ott maradok nálad,addig sincs legalább szívedben a bánat.Reggel,mikor felébredsz észre fogod venni,picike szobádból hiányzik valaki.S ott jártam,megtudhatod könnyen.Hófehér párnádon megcsillan a könnyem.
Aki szeret,soha nem feled.Aki feled,sohasem szeretett.Aki szeret,mégis tud felejteni,az elfelejti,hogyan kell szeretni.
Lehetsz te bárki,ha egyedül vagy,bármilyen szél könnyen elsodorhat!Lehetsz te bármilyen büszke és vad,neked is fáj,ha egyedül vagy.

Nos hát kicsit nyálas versecskék,de biztos valakinek segítettem,hogy közzé tettem :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése