2010. január 30., szombat

Supernatural/Odaát -Swap Meat ( 512 )

Nagyon vártam már ezt a részt is,végre van miért tűkön ülni :) Sajnos a felirattal általában késik seth,vagyis nem késik (biztos vagyok benne hogy rengeteg más dolga van),csak kár,hogy aznap csak késő estére van meg a felirat :( Így csak szombatonként tudom megnézni jó esetben is.De jobb később,mint soha.Erre a részre pedig ismét megérte egyet aludni :)

Sammy testet cserélt egy tipikus loser amerikai fiúcskával,Garyvel.Persze a fiú kihasználja az így kapott nem mindennapi külsőt (ki ne tenné.. :P ).
Deannek persze feltűnt,de a fiú jól játszotta a szerepét,így nem vette észre,talán picit gyanakodott.Sammy hamar rájött,hogy sátánista a srác,de Deant nem tudta elérni,mert a Gary-Sammy ( XD ) idobta az összes telót.

Szeritnem..
Ismét nagyon jó rész volt.Örültem,hogySam-központú volt a sok Dean-központú után.Félreértés ne essék nem utálom Deant,eszembe nem jutna,csak örültem,hogy egy picit áthelyeződött a hangsúly a fiatalabb tesóra is :)
Újra egy vadászós izgi,kicsit humoros részecske volt,ami szintén emeli a csillagok számát :) Bár nekem valami hiányzott,de nem lehet minden rész tökéletes.
Várom,hogy újra bekapcsolódjon Lucifer is a dologba,már hiányzik :D Kíváncsi vagyok,hogyan szüvik bele újra,hiszen visszatért a vadászós-korszak...pedig a 10es résznek elég egyértelműen lett vége,ezt kéne folytatni,ugyanis ha a két részt szorosan egymás után nézi meg az emebr nagyon nem kapcsolódik egymáshoz.
Én bízom Kripkében :) Eddig sem csalódtam :)
Várom a köv részt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése