2010. január 13., szerda

nyúzottság..

ajjjjjjjjjjjjjjjj,pihenni akarok,nyarat akarok,szabadságot akarok,nyugalmat akarok!azt akarom,hogy legyek túl a sz@ros érettségin,hogy legyenek meg az eredmények,legyen ahogy lennie kell,de mehessek világot látni a barátokkal.akarok.nem egyszerűen csak szeretnék.teljesen megőrjít a tudat,hogy még végig kell csinálnom és ez kihat a mindennapjaimra.pedig a nyár..hmmm...olyan helyekre szeretnék ellátogatni,ahol még sosem jártam.új embereket és új helyeket megismerni,új életet kezdeni a régi barátokkal.Párizs,Balaton,Horvátország....új kalandok,új világ. hmm ...már nincs sok hátra.úúúgy,de úúúgy pörgetnék egy hatalmasat az idő kerekén.ez a 12 év az iskolában úgy elment mintha elfújták volna,akkor mit nekem 5 hónap?lókaka...
szeretnék pesten tanulni és befejezni egy projektet...ami (ha belegondolok) azzal,hogy pestre mennék,egy életre szerte foszlana,mégis akarom.szeretnék az elképzeltek szerinte 6an egy garzont bérelni,szeretnék a többiek agyára menni és szeretném tudni,hogy van jövőm.
mennyire más lenne a világ,ha mindenki tudná,hogy mi vár rá.nem tudná megváltoztatni,de tisztában lenne vele.jobb lenne vagy rosszabb?sokat gondolkodtam már rajta.szerintem rosszabb.bár nem szeretem a meglepetéseket,főleg nem a rosszakat,de különben nem lenne miért élni.

sosem teszek újévi fogadalmakat,de egy CÉLt most mégis kitűztem.le szeretnék fogyni.szeretnék egy csini vékony lány lenni.most sem vagyok kövér,de nem tetszem magamnak.le kell fogynom.el kellene hagynoma  szemüvegem,varázsütésre el kellene tünniűk a karikáimnak a szemem alól,és rögtön jobban érezném magam a bőrömben.mert amíg ez nem így van,addig nem lesz sosem teljes az életem.

huhh,milyet filozofáltam ide este...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése