2010. január 26., kedd

Supernatural/Odaát -Sam interrupted ( 511 )

Nagyon régen volt már az utolsó rész és bár az elején még nem hiányzott a sorozat ,a vége felé már egyre inkább.Múlt hét péntek hajnalban vetítették hosszú idő után ismét helyi idő szerint,Amerikában. A hétvégét elég mozgalmasan töltöttem és mivel nem vagyok az a hajnalig a gép előtt ülő típus,ezért csak most került rá sor,hogy megnézzem.
Nagyon hiányoztak már a srácok :) És tudtam,hogy ez egy olyan igazi "supnatos" rész lesz vadászattal és humorral. Így szeretem csak igazán :)
Állati jó ötlet volt Kripkétől,sosem értettem,hogyan pattannak ki ilyen gondolatok az agyából,de áldja meg az Isten jó szokásáért :D
Örültem neki,hogy végre nem a szokásos kockás ingekben és bőrdzsekikben voltak a fiúk,hanem (szerintem az egyik legvonzóbb ruhadarab férfiakon) fehér V-nyakú pólóban. ( ennél már csak a fekete lett volna jobb..)
Ezzel kárpótoltak minket a hosszú szünetért,így meg is bocsátottam viszonylag hamar a dolgot :D
Na de térjünk a lényegre.
Ismét egy fontos üzenetet és kulcsinformációkat hordozott a rész.Nagyon ötletes volt a diliházba került vadász és a következtetés arra,hogy egy idő után ők is ide kerülnek,hiszen tudjuk miken mentek keresztül.Még mindig imádom Jared rekedtes hangát amikor ordít és ebből most egy jó adagot kaptam is.. :) ..Valamint Jensen csábító tekintetét a ál-dokinőre vetve láthattuk :D (...lucky Daneel.. :D)
Durva volt,amikor Dean begolyózott,kicsit átragadt rám is a dolog,vagyis beleképzeltem magam a helyzetébe,hogy milyen érzés lehet szembenézni azzal,hogy nem vagy 100as.Borzalmas.A való életben is eléggé.Nekem kicsit hiányzott az a testvéri tanakodás kettejük között,de ez eltörpült a sok jó mellett és valószínűleg a helyszín miatt lett volna túl abszurd ha mindenhol együtt tudnak lenni és úgy viselkedni,tervezgetni,mintha egy motelszobában csücsülnének. Így is hagytak maguk után kívánni valót egyes jelenetek.Például a csöndes, felügyelő és ápoló mentesen állandóan üres folyosók.
De ez már csak belemagyarázás.A srácok visszatértek és én ennek szívből örülök! Végre megvan a péntek esti állandó program  ;)
10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése