2010. január 16., szombat

Avatar by James Cameron :) (2009)

Hát akkor vágjunk is a közepébe.Kétségekkel mentem a moziba,kíváncsi voltam a filmre,de kicsit zokon vettem,hogy az a hírt járja,megdöntheti a Titanicot.Ami az egyik örök kedvencem.
Természetesen 3D-ben néztük,hiszen sokkal nagyobb az élmény így.Mikor megkezdődött kíváncsiság töltött el,aztán kicsit beleuntam.Gondoltam,szép és jó,különleges,de mutassak már valamit.Hát mutatott... :) Mikor a háború elkezdődött akkor éreztem igazán,hogy jó helyen vagyok.Tele volt izgalommal,tényleg nem volt kiszámítható,hogy mi fog történni,így még érdekesebb lett a dolog.Sokszor kirázott a hideg is,amit egyértelmű jele volt annak,hogy a zsigerekig hatolt a film.A történet az egyik legszomorúbb témát dolgozza fel.Ezért mégjobban a szívemhez nőtt.
Az emberi butaságot,pénzéhséget,azt,hogy mindegy,mint pusztítok el,ha nekem hasznom van belőle,az érdektelenség és az embertelenség.A gyönyörű látványról pedig ne is beszéljünk.A színek pompája,a világítós erdő,növények,színes bogarak.Csodálatos :)
A szereplők mimikája teljesen hű maradt az emberhez,gyönyörű.
Én elsősorban azoknak ajánlom,akik nem úgy ülnek le általában megnézni egy filmet,hogy már csak azért is találok benne valamilyen hibát.Azoknak,akik még hisznek a csodákban és egy szebb,barátságosabb jövőben,érzékeny lelkűeknek és elsősorban felnőtteknek.Gyerekeknek ez egy szép mese,de ez annál sokkal több :):)
Egy kis ízelítővel egybekötött theme songért pedig katt ide :)



És akinek nagyon nagyon bejött a dolog :


Katt a képre és ments le. 2009-es MSN-hez témafejléc :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése