2010. január 8., péntek

újra itt.

úgy döntöttem nem teszek fel képeket a szilveszterről.


szóval.
elkezdődött megint a suli,és ezzel együtt a visszaszámlálás is.egyenlőre senki sem tudja elképzelni,hogy sikerülni fog leérettségiznünk.én talán angolból már úgy el tudom hinni :D
22-én megyünk fel pestre az educatio kiállításra.hát,mitnemondjak.ijesztő lesz az tény :D és remélem valahogy sikerül ott maradnunk fent,és akkor vasárnap mégtöbb időnk lenne bejárni az egészet és csavizni egy kicsit.rég voltam már. :):)

a tegnapi nap elég..hát..rossz volt :D vagyis inkább nyakbazúdítós.na..rossz és kész.
kiderült,hogy guillaume-nak felesége van,1 órával később megtudtuk,hogy jared elveszi zsönövievet,vissza kellett vinni a lila csizmámat és az a mappám amiben a nyálcsurgatós képeimet tartottam még az újratelepítés után elveszett... :(
de,vettem 3 felsőt és egy csizmát kárpótlásképp :D és megjegyeztem,hogy Manu lesz az egyetlen férfi,akit soha nem fogok nővel látni xD ez biztos :D

rákattantam Manu számaira,iszonyat jók.bár a végletek,inkább ilyen ahhh-zene és a magambafordulós :D de szeretem,imádom a hangját :)
Akit érdekel,hogy miről is beszélek az keressen rá Emmanuel Moire CDire. :)

még jövök :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése