2010. február 15., hétfő

Amikor friss levegőre szomjazol....

 

Kicsike korom óta nagyon sok időt töltök falun.Szerencsére azon kevesek közé tartozom,akiknek mindkét pár nagyszülője él még.Él és virul :) És persze falun laknak.Ez pedig rengeteg plusz élménnyel gazdagított és gazdagít a mai napig is.Sosem szégyelltem sőt büszke vagyok rá,hiszen a legtöbb városi gyerek életében nem látott még jó hangulatú aratást,nem sétálgatott a nagypapájával a mezőn hallgatva régi történeteket például arról az ezernyi csodáról ami körülvesz,nem örült annak,hogy végre megszülettek a kismalacok akiket másnak órákon keresztül tudtam nézni ahogy alszanak...de még sorolhatnám hosszasan.És bár egyre kevesebb időm marad kiruccanni néha nagyonis hiányzik.Most sikerült kicsit a hétvégén elmenni Komjátiba.Kicsit pihenni,friss levegőt szívni,amire itthon nem sok lehetőségem van és kikapcsolni.Bár a netfüggőségem megjelent,bár nem is konkrétan ez,csak az unalom.Mikor nincs mit csinálin,kint hideg van.De átvészeltem,örültem neki.Szombat este anyával elmentünk sétálni.Hideg volt és fújt a szél is,de jól esett.A kivilágítatlan úton nem kellett semmitől félni,ez is fura :D
Manó és a cica nem nagyon jöttek ki egymással.és ez enyhe kifejezés. :D
Összességében egy jó hétvégén vagyok túl :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése