2010. február 7., vasárnap

Supernatural/Odaát -Back to the future II. ( 513 )

*Spoileres*

Örültem,hogy végre egy olyan rész következik,ami a sorozat fő szálába kacsolódik.Persze imádom a sima vadászgatós epizódokat is,de a kíváncsiság hajt,hogy mi lesz már?? mi lesz már?? :)
Anna karaktere egy szelíd kiscsaj volt,mikor legutóbb láthattuk.Egy szolid,szerelmes lány,aki persze tud kemény lenni..ha segíteni kell a fiúkat.Most mégis ellenük fordult.Ez meglepő volt és nem is állt jól neki ez a szerep.Nekem kicsit hiteltelen ehhez a külsőhöz,ezzel a "múlttal" egy vérengző fenevadat alakítani.Mindensetre így lett.
A fantáziámat bizsergeti a Back to the future I. része óta a fiatal papa-mama szál.Most is rengeteg olyan pillanat volt,amikor tényleg elhittem,hogy "áá,téényleg,akkor ez ezért volt így..és mi lett volna ha...és az : áá így már érteeem".Mintha a sorozat elejétől készültek volna erre a szálra és így fűzték volna az eseményeket.Bár kitudja.
Sajnos nem hitelesek a halál esetleg,mint ahogy Sammy ezen epizódbeli halála sem vont maga után aggódást,hiszen mire jók az előzetesek? xD  Illetve a hírek a 6.évadról...na persze a lényeg a dialógusokon van,hiszen amiket Mihály mondott Deannek..elég savanyú arccal néztem végig.Én is elég sorsfüggő vagyok,mármint az életemet a sorsa bízom amikor kell,és valahol ez tényleg így van..A sorozatnak ezen részén mintha az ember már kezdené elhinni,hogy lehet,hogy ez tényleg így van.Mi van ha a világon tényleg van 2 testvér aki démonokat gyilkolász..Persze ez mind fantázia kérdése.
Szóval visszatérve a témához.Nagyon megrendítő és kíváncsi felkeltő tartalma volt Mihály beszédének.És a legvége.. o.O uh..Nem tudtam mire vélni.Ha belemagyarázzuk akkor bármi lehet.Lehet hogy nem is törölte ki az emlékeit Mihály,csak emgkérte,hogy John előtt hallgasson róla,de az is lehet,hogy a porcelánangyalkára mondta és csak mi magyarázzuk be a nagy tartalmat.A lényeg a lényeg.Izgi lesz... :)
Bár szerintem a köv. rész egy kis kitérő lesz és az utána következő szünet pedig kínkeserves,de túléltünk már 2 és fél hónap szünetet is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése