2010. február 2., kedd

...i don't care what they say,what they say,they can say what they wanna say...

A mai nap egy nagyon unalmas nap volt.Minden nap fárasztó,de ha már ez ekkora mértékű unalommal társul,az az igazán durva.
Éppen Big things-t hallgatok.Fame...Szeretem,de még mindig nem láttam a filmet,ami szentségtörés így,hogy imádom a száundtrekjét.
Csütörtöktől szőkébb leszek,vagyis inkább világosbarnászőke.Terveim szerint.Bár nem tudom miért bízok még mindig a fodrászban,hiszen nem egyszer elcseszte már a hajam.Egyet megfogadtam.Nála nem vágatok többet drasztikusat...A legutóbbi alkalomkor 10 centit akartam vágatni belőle,mert rövidebbet akartam,de NEM rövidet...Erre levágta nekem olyan pont vállig érőre..Amellett,hogy ilyen arccal jöttem ki : 8-| és :'( nem tudtam mit kezdjek vele,mert úgy becsavarta,hogy o.O nagyon durva nagymami haj lett belőle.Persze én ilyet nem mondok meg nekik,nem szeretek megbántani senkit,pedig megtehettem volna,hogy nem fizetek... grrrrrr....
De nem szabad így állni neki.Szóval leradírozza az egész hajamat,mert most ilyen sötétebb barnás-vörös és terveim szerint egy ilyen Dukai REgina-féle világosos barna lesz :

Ilyet szeretnék. :) Aztán majd kiderül milyen lesz,remélem annyira nem gáz,mert akkor örjöngeni fogok!!! :D

Kicsit jót tenne ha jobban nézhetnék ki ezzel a hajjal :) ..az önbizalmamnak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése