2010. február 5., péntek

it is power?

 

Noshát....Kiszőkültem..Vagyis nem igazán,mert a sötétszőke ha így nézzük világosbarna ha úgy akkor meg nem :D Szóval maradjunk abban,hogy kivilágosodtam.És tetszik,meglepően!
Az osztályban is tetszett mindenkinek..vagyis majdnem...a fiúk elég lelombozóan reagáltak rá..kérdezték,hogy ilyenre akartam-e,meg,hogy nem tudom-e kimosni...Amin kb összeomlott bennem egy világ és majdnem sírva fakadtam.Ehhez értenek..De elhatároztam,hogy teszek a fejükre és ha ők így hát majd én is úgy,de 100szorosan.
A gyerekes viselkedésükből sosem fognak kinőni.Olyanok,mint a 14 éves kamaszok..persze ha lent vagy fent kell bámulni arra jó vagyok...na de majd most...Nem vagyok haragtartó,de én sosem bántottam meg őket.Sértődékeny is vagyok,meg érzékeny is,lehet kicsit túlzottan,de sajnos sosem volt okom optimizmusra..lényegtelen.A lényeg az,hogy kereshetnek más alanyt a fantáziálásaikhoz.Mert lehet h eddig tettem alájuk a lovat,mert jól esett,de ezzel elvágták magukat.Szeretem őket,de határok vannak.
A lányoknak tetszett és ez fontosabb,mert az az igazán szép amit egy lány a másik lányon szépnek lát,szóval a fiúk farkát 2 réteg anyag fedi,azért nem látnak túl jól... 
LondaColor-DunkelBlonde,sajnos a számát nem nagyon tudom.De a végeredmény egy szép aranyszőke szín :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése