2010. február 15., hétfő

Supernatural/Odaát -My Bloody Valentine ( 514)

*Spoileres*

Phuuu...A hétvégét nem itthon töltöttem,így most,ma tudtam csak megnézni ezt a részt.Vártam,az előzeteséből izgalmasnak tűnt és mikor most hazaértem suliból természetesen ez volt az első,hogy megnézzem.
A múltkor nyavalyogtam egy olyan részért,ami a főszálba kapcsolódik elég szorosan.Hát,mit ne mondjak kaptunk egy WTF részt...Eljött a 2.lovas és elég naturalista módon mutatta be az éhinséget.Természetesen eddig is tudtuk,hogy nem teljesen szó szerint kell érteni,inkább mint hedonizmust.(Ha jól belegondolok,már a 2.lovasnál járhatunk ,így ma,mert a Háború már eljött az 1. és 2. Világháborúval,most szerintem tipikusan hedonistán él a világ,főleg aki különösen megtehet...lehet,hogy erről még posztolok..érdekel nagyon a téma)
Szóval..

Eljött és bemutatta szemléletesen és fájdalmasan igaznak a helyzetet.Sammy ismét démonvért iszik,és az is kiderül,hogy Dean belül üres..Mindkettő hasonló meglepődöttséget váltott ki belőlem...Bár a számhoz igazán Sammy esetében kaptam.Nem értettem,hogy miért kellett egy ilyen undorító papót kiválasztani éhinségre,ezen még leehet gondolkoznom kell,hiszen Háború nem volt öreg,sőt.Ez az egy dolog volt,amit nem értettem,de persze ez nem annyira lényeges.

Megható volt Dean Felfelé irányuló segélykérése a végén.Bár....igazából nem értem,hogy miért Sammy lett a pokolfajzat és Dean Mihány..Vagyis nyilván valahogy el kellett dönteni,ez persze mind szövevények hosszú sora,kezdve a démonvérrel,de akkoris.Dean nekem a kezdetektől sokkal hitelesebb lett volna egy vérengző fenevadnak,bár lehet,hogy épp ezért választották erre a szerepre a fiatalabb tesót,akiről senki sem gondolta volna ezt a dolgot.
Most a hülye Superball és Téli O. miatt várhatunk egy csomó időt.És egy ilyen befejezéssel ez kínszenvedés lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése