2010. február 28., vasárnap

Mandy Moore ,miért is kövér?

A Séta a múltba című filmje óta szeretem,mert különleges csajnak tartom.Nem cicababa,nem botrányhős.Tehetséges színésznő és nagyon jól énekel.Láttam több filmben is és az is tetszett,hogy nem az a tipikus anorexia,egy tök átlagos,csinos életvidám,mosolygós csupa napfény lány.Hogy őszinte legyek,még egy kis önbizalmat is adott nekem.Most pedig rákerestem és többen is kövérnek tartják,csak azért mert nem szakad ketté és nem lóg rajta az összes ruha amit ráadnak.Felháborító,hogy milyen kegyetlenek az emberek.Közben pedig ők sem különbek.De én tudom,hogy csak a féltékenység az ami ennek a dolognak a háta mögött lehet..Hiszen nézzünk egy képet róla.
Nem hiszem,hogy ez a kövér kategóriába tartozna.Az egyetlen különbség,hogy nem __________ilyen :

Igaz,ez sokkal jobban néz ki -.- 
Hát ha ilyen áron kellene lefogynom inkább maradok a Mandy-szinten.
Talán még egészségesebbnek is néz ki..
Nem csak talán...
Nem értem ezt a mai nőideált...miért kell
kettészakadni egy nőnek ahhoz,hogy vonzó legyen a pasiknak?
Miért az a szép aki elveszlik az ágyadban?











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése