2010. február 16., kedd

David Cook,a csoda :D

Pontosan nem emlékszem mikor botlottam bele,de valamikor tavaly történt.Egy Billie Jean után keresgéltem,természetesen Jacko-tól.De az elsők között kidobta David változatát is.Hát gondoltam belehallgatok,sok bajom nem származhat tőle.Hát bizony mondom néktek,jobban nem is tehettem volna.Én tisztelek,becsülök minden tehetséges,igazán tehetséges amerikai énekest és a nagy részüket hallgatom,szeretem is,de azt hiszem ez a srác a háromnegyedüket lepipálta.Férfiak között pedig...csak az idő és tapasztalatgazdag énekesek állhatnak előtte.
Hogy mivel jellemezném a hangját?Mély,de mégis éteri és elrepít,beleborzongsz,de közben nem tudod levenni róla a füled.Igazából nem is tudom jellemezni olyan nagyon,mert lehetetlen.Ha valakinek a hangjához kellene hasonlítanom,akkor a Blue együttesből Duncanéhoz hasonlítanám csak sokkal mélyebb,érzékibb és szívbemarkolóbb.Bármit énekel,azt eladja.Engem alapból ki lehet kergetni a világból a gyönyörtől ha egy pasi így tud énekelni.Persze a tehetség sem minden.Kell,hogy a kisugárzása még a monitoron is átjöjjön.Nem az a tipikus szívtipró,ellenben nem rugdosnám ki..ahogyan a lányokkal emlegetni szoktuk.Ha valami hiányzik egy pasiból ahhoz,hogy tetsszen,főleg így ismeretlenül azt a tátongó űrt egy ilyesmi énektudás jól meg tudja tölteni.Na de elkanyarodtam a témától... :D Szóval David fényezésénél tartottam :D

Megnéztem a válogatót,a Livin' on a prayer című dalt énekelte,huhh..én tudom,hogy tele van az American Idol (ja igen..abban szerepelt ezt el is felejtettem..) tehetségesebbnél tehetségesebbekkel,ugyanis imádom Kelly Clarksont is,nagyonis.De ..huhh :D
Nem igazán akarok ömlengeni,mert nem az én műfajom,főleg ilyen mértékben már,de valahogy nem tudom kifejezni amit gondolok,most nem megy,de muszáj. :D

Itthon,egy Megasztár vagy Csillag születik semmit sem ér.Tényleg semmit.Tulajdonképpen jókat nevetünk a jelentkezőkön és biztosra tudjuk,hogy a süllyesztőben elvesznek évek múltán.Vagy ha nem,akkor majd a botrányaikkal szinten tartják magukat.
Amerikában ilyenről szó sincs.Én tényleg nem tudom..Nálunk ilyen tehetséges emberek nincsenek??Akiktől leesik az állam!Olyan kell!Bár igaz...lehet,ha én is tudnék énekelni akkor nem egy tv-s magyar lósz@rban keresném  csodát,hanem vagy színházban vagy producereket hajkurásznék a demo lemezemmel.Pedig milyen jó lenne hétvégéről hétvégére ilyen hangokat hallani.Hogy betölthessék a szobát,hogy kirázzon a hideg.
Ettől a hangtól kiráz.És imádom azt,amikor érzem,hogy az egész testemen keresztülmegy a hangja.Hogy a kicsit reszelős,de mégis iszonyú tiszta hang beágyaz bármilyen hülye dallamot vagy szöveget a fejembe.

Mindenkinek ajánlom,aki hajlandó új dolgokat megismerni,és akinek elege van abból,hogy a csapból is ugyanazok a számok folynak :)
Youtube->David Cook->katt az összesre :):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése