2010. február 3., szerda

egy kis ömlengés a Qaf-ról

 

"...coz it is full of love..."

Lassan 3 éve,hogy megszerettem.A barátnők csak beszéltek róla,én pedig egyre kíváncsibb lettem.Egyszer összeültünk 4en és egy heti epizód mennyiséget betermeltünk.Rögtön túladagoltam magam.Aztán minden héten mentünk valakihez,hogy közel 5 órán keresztül bepótolhassuk azt,amit a héten kihagyunk,mert muszáj.Hát így kezdődött.
Ekkor még nem volt netem,így telefonon nézegettem képeket.Kellemes volt.De szerencsére nem kellett sokáig várnom,a köv hullámra már a saját gépemen került sor.Aztán egy pesti barátnő közölte az örömhírt,hogy neki megvan mind az 5 évad.Hát természetesen kapva kaptam az alkalmon és nekiálltam végignézni...többször is..Még ha minden nap is nézi az ember,az is minimum 80 nap.Ha még ehhez hozzátesszük,hogy persze minden nap nem volt rá lehetőség,akkor érthető,hogy elhúzódott.És így 2010.február 3.-ára úgy állok,hogy az 1. évadot negyedszerre,a 2.-tól ötödszörre nézem.És már csak 5 rész van :) És kezdem előlről.Soha nem lehet megunni.
Nem voltam soha homofób.Úgy gondoltam csinálják,csak ne előttem.Mostanra el tudtam fogadni,és ez az,ami a mai világból nagyon hiányzik.Az emberek nem nyitottak és betegségnek fogják fel.Erre van egy durva hasonlatom.Ha ez egy betegség,akkor a többi veleszületett rendellenességgel küzdő beteget miért nem diszkriminálják?Hiszen a beteg az beteg..szerintük...De ez nem betegség.És nem tehet ellene az ember,mert az belülről emészti fel.Bár a mai világban sok ember ezt választja...Sajnos...Le vagyunk maradva igencsak.
Régen volt egy kirohanásom egy régi blogban.Pont ide illik.
Az egész világon hatalmas érdeklődés van/volt..és lesz erre a sorozatra ,szerintem aki megnézi a rabja lesz :) először minden emberben óriási az előítélet a melegekkel kapcsolatban,de ennek a sorozatnak szerintem nagyon sok minden köszönhető..milliónyi lehet azoknak az embereknek a száma akik miután megnézték egész máshogy látják az ő életüket és őket magukat..nem tartom gusztustalanabbnak,mint  bármilyen más szexuális dolgot..tudom hogy minden ember az csinálja amit szeret és ezért másokat semmiképp nem ítélhet el..na és persze mindenki azt gondolja hogy perverzek  netalántán még pedofilok is..na ezek azok az emberek,akik úgy beszélnek a levegőbe hogy még azokkal az emberi dolgokkal sincsenek tisztában ami körülveszi őket..melegek mindenhol vannak 6gyerekes boldog családban..jegyességben..minden iskolában..csak gyávák magukat vállalni,amit -valljuk be- ilyen világban meg is értek...és nem utolsósorban a béke a fontos..nem az hogy az emberek a saját nemükhöz vagy az ellentétes nemhez vonzódnak! nem szeretem az embereket!..de egy biztos..a melegekért kiállnék ..egyesek sokkal jobban megérdemlik melegek közül,hogy szeressék őket,mint egyes homofób emberek akik talán azért ennyien ellenzik ezt a dolgot ,mert magukban is érzik a hajlamot erre...szóval csak annyi ..hogy mielőtt itélkezünk nézzünk magunkba..mennyi hibánk van..mennyi hibája van az embernek ... néhány helyen éhezés,háborúk..halál.. és sok ember a melegekre allergiás..ez nem más ,mint szánalmas :)
asszem ezzel zárnám :)
Szóval aki nyitott arra,hogy elfogadó legyen,annak meleg ( xD) szívvel ajánlom..
Aki nem tudja honnan nézze: www.youtube.com/user/ooxdoop és a videoim között rengeteg részletet találhatsz a sorozatból :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése