2010. június 21., hétfő

amikor olyan lassan telik az idő...

Holnap reggel 8-kor kezdek a szóbelin.Vagyis kb fél 9-kor. Irodalommal, aztán töri, aztán angol és végül a hittan. Örülök, hogy a legfontosabbal kezdek még friss aggyal. Ez fontos. Most átnéztem mindent és elvileg mindent tudok. Kosztolányi, Karinthy és Kölcsey keveredik egy kicsit, de nem vészes. Ha meglátom a műveket amiről beszélnem kell rögtön beugrik minden.Így legyen holnap is. Még át kell néznem az összes hittant, nyelvtant és törit,de nagyon fáradt vagyok. El tudnék aludni most rögtön pedig 2 kávét ittam ma... :( Pedig én addig le nem fekszem aludni este amíg ez mind nincs meg...

Betti már túl van rajta. Most valószínűleg alszik. De jó neki :( Remélem holnap is jó lesz, mint ma volt. Én leszek az első, aki magyar nyelven fog hadoválni. Előttem Zsófi angollal, majd Mókus némettel és Viki szintén angollal. De nekem még mindegyik tételre esélyem van az én 5ös csoportomban. Nem húzza ki előttem senki Shakespeare-t se , Zrínyit se, a színházat se. Ezzel el is árultam a kedvenceimet. Bár még szívesen húznám Kertész Imrét a Sorstalansággal mint kortárs szerző és mint egy irodalmi mű filmen is, de ha nem muszáj nem. Igazából nincs olyan akit annyira ne szeretnék. Talán József Attilától kapok hülyét. Nem értem miért tartják őt olyan nagynak. Számomra pl. sokkal nagyobb Ady vagy Arany, sőt még Örkény is.
A töriben több tétel van a "nemszeretem" kategóriában. Ilyenek a városfejlődéses tételek, és a gazdaságos, céhes tételek. Egyedül a II.ipari forradalom, amit ebben a témában szeretnék, illetve a másik kedvencem a Hidegháború.
Azt mondják, a forrásban benne van minden. Remélem segíteni fog és nem összezavarni. 
A hittan. Bánom a napot, hogy ezt választottam. Bár nem jártam volna jobban egy földrajzzal se ez egészen biztos. De nekem a vallás nem ez. Én egy katolikus kislány vagyok,de nem hiszem, hogy ilyen szigorúak lennének ezek a fenti szabályok. Nem tudom mi lesz ezzel is. Nagyon szeretném ha nem olyat kapnék amihez hozzá se tudok szagolni és zavartan makognék. Bár a hittan az uccsó. Már nem fog érdekelni. Ha a magyar és az angol jól sikerül, akkor boldogan -, ha nem sikerül olyan jól akkor mérgesen szarom majd le a hittant.
A töriben az a jó, hogy a 75%-os írásbelim nekem tökéletesen megfelel. Szerintem ez egy erős 4es, és mivel nekem nincs szükségem a továbbtanuláshoz a törire így bátran beáldoznám azt, hogy maradjon ennyi, de akkor a magyar legyen 100%..mármint a szóbeli. Mert ha 100% lenne, akkor nagyon boldog lennék :) Akkor lenne elvileg biztos a bejutásom a KJF-re,de még 5 pont veszteség is több lesz, mint a tavalyi pont. Remélem a Jóisten megsegít :)
Az angolról nem is ejtettem szót. Igazából nem foglalkoztam vele ,mert biztos vagyok abban, hogy sikerül... csak nehogy aztán bebukjak.. :S

Holnap mindenre fény derül. Este pedig iszunk! Másnap a banketten pedig irgalmatlanul berúgunk :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése