2010. június 5., szombat

Stereo Love és Biliárd, avagy hiánoztak már a dinnyéim :)

Tegnap késő délután szólt Gréta, hogy Ami szeretne beülni valahova inni, mert átment a vizsgáin. El tudtam menni, végül pedig Betti is jött hiába német emeltezik ma.
Telefonált Ami, hogy a Kortyoldában vannak, hát odamentem. Ott volt Regős tanár úr is és még mindig az az érzésem, hogy nem csíp, bár ez kölcsönös.
Bettit felhívta István, hogy a suliban ilyen juniális van estig...hát bementünk,és bár a meccsről lemaradtunk a fiúk ott voltak :) Örültem nekik :) Rég láttam őket :) hiányoztak már... :)
Aztán elmentünk nagy szenvedések árán a Vikinghez. Ők meg beültek a G-pontba. Aztán kijöttek :D a lényeg az, hogy egy csomó ideig beszélgettünk aztán elmentünk a G-be, fel biliárdozni. Annnnnyira jó volt. Most így előjött, hogy hiányoznak :( Jó,tudom más biztos nem gondolja így, lehet h én vagyok az egyetlen az osztályból, de jó volt velük újra eltölteni egy kis időt :) Aztán hazament mindenki és csucsu :)
Ennyi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése