2010. június 3., csütörtök

új laptop, lustaság, pénzkeresés, fúró szomszéd, fáj és kedvtelenség tanuláshoz... ugh

Tegnap elmentem Trisztánkáért... tudom elég hülye vagyok, hogy nevet adok neki, de valahogy így szeretem... van neve a számológépemnek is, telómnak, a másik számítógépnek is szóval lehet h könnyebben szokom meg így... vagy csak egyszerűen elment az eszem :D ez sem kizárt :D
Szóval Trisztán(ka) egy Asus K51AC. Kinek mi az olcsó és a drága, de szerintem ez olyan középkategóriás árú... jó persze ne számoljuk bele az akár 1milliós laptopokat is... Na mindegy... Olcsó volt viszonylag, bár ugye ráment az egész ballagási pénzem... De szép és szükségem is van rá. Kell majd jövőre.
Külsőre szép és nekem, aki tulajdonképpen semmit nem csinál a géppel,mert nem játszom.. :D tökéletes belülről is.
Más.

Már egy ideje tervezünk elmenni a Kisgergelybe munkaügyben, hátha van még.. de lusta vagyok, pedig jó sokat fizetnek. Végső esetben is marad nagybátyám... Hátha ő tud valamit, de azért jövőhéten mindenképpen elvonszolom magam. Ja meg Ági néni.tyű.nálam vannak a könyvei már mióta... Mindig elfelejtem felhívni.

Ma sem tanultam valami hatékonyan... egy József Attila és egy negyed IV.Béla nem sokat segít. De fájdalmaim is voltak és a szomszéd is felújít így holnap egy törivel többet kell megtanulnom... de legalább szabok magamnak büntit. Ez azért jó nem?
na jóvanna.
pá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése