2010. május 26., szerda

Eurovíziós Dalverseny ( ESC) 2010 - Első rosta.

Tegnap este 17 ország mutathatta be magát Oslóban. Kicsit késve kapcsoltam oda, de igazából nem maradtam le semmiről. Nem tudom, hogy csak azért tudtam kevesebbet értékelni annyira nagyon, mert most mi nem indultunk,de mintha aa színvonal egyre lejjebb süllyedne.
Két szám tetszett úgy igazán, a kettő pedig teljesen ellentéte egymásnak. És az egyik (ami szerintem az egyik legjobb, legszínvonalasabb volt) nem jutott be. Ő a litván Aisha. : 





Szerintem ez nagyon jó volt, mégse szavazták be....
A másik kedvencem a belga fiú,Tom Dice. Ő a Me and My guitar című dalt énekelte. 
A belgák jól játszanak, hiszen Dima után, aki a szívtipró orosz macsó volt, nyert a cuki hegedűs Alex és most van egy visszafogott belga gitáros :) Kitudja mi lesz ebből... :)





Nekem ők voltak az abszolút kedvencek. Bár az albán dal is fülbemászó és annak ellenére, hogy nem akarom, még a Szerbek bugyuta dala is :D

Az egyetlen félnivaló az, hogy a görögök is nagy rajongótáborral rendelkeznek. Viszont azt, hogy egy dalversenyt rendezzenek jövőre, ami mellesleg majdnem 30  euróba kerül, nincs igazán fedezetük a mai helyzetükben. Szóval a őket mellőzzük.

Íme a 10 továbbjutó : 
Moldova, 
Bosnia & Herzegovina, 
Belgium Serbia, 
Belarus, 
Greece, 
Albania, 
Iceland, 
Russia, 
Portugal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése