2010. május 22., szombat

szépítsd a blogod !

Valószínűleg nem én vagyok az egyetlen, aki ilyet kínál, de én csak most fedeztem fel a dolgot és tetszik :) Jó a változatosság néha. Igaz, hogy megváltoztattam így a blog címét is, ami majdnem szentségtörés, hiszen az az én szerzeményem volt. De azt hiszem ennél a kis töredéknél jobban semmi nem mutatja be a blog tartalmát. Nem is gondolná az ember, hogy egy kis frappáns, magát értetődő mondat mennyire jól hangozhat. :)

Igazából ma csak erről szeretnék írni. Most magamban tartom a többit. Magammal szemben nem érzem fairnek, hogy ezzel foglalkozzak. A saját életemet keserítem meg az állandó önmarcangolással, meg a nem ön-nel is. Ami volt elmúlt, úgy volt, ahogy volt. A legfontosabb , vagyis aminek a legfontosabbnak kellene lenni, az velem szemben megszűnt. És ez a legrosszabb... Na de hagyjuk is. Ennek most nincs itt az ideje.

Letöltöttem egy külön programot ( Altova XML ), hogy a téma-fájlokat megnézhessem. Erre találtam egy olyan oldalt, amin erre nincs is szükség, és itt találtam ezt az egyszerű, de mégis nagyon szép témát is.

Többszáz oldal van, tele ilyen témákkal, de végülis mind ugyanaz, ha van egy elképzelésed, akkor a 2millió témából úgyis csak 2 fog tetszeni. :)
Ezen az oldalon,  rengetegféle téma közül választhattok. Színes, egyszerű, sportos, lányos, nőies, hétköznapi, férfias. Szerintem a legjobbak ide vannak összegyűjtve és semmilyen plusz program nem kell a megtekintéshez. :) Szerintem sajnos a blogspotos alaptémák nem túl változatosak, és én személy szerint szeretem ha nem olyan keskeny az "írósáv" foogggalmam sincs mi a hivatalos neve :D
Szóval itt azért nagyobb képek és hosszabb írások is jól mutatnak!

Keresésre fel! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése