2010. május 15., szombat

hi. my name is virág and i'm shopaholic.

Tegnap anyával elmentünk szétnézni. Igazából a KIK-be indultunk, kíváncsi volt rá milyen bolt is az. Ha már ott voltunk beugrottunk a Corába, így az Invázióba, és az összes többi Park Centeres boltba, ahová járni szoktunk. C&A, Takko, bementünk végül a  KIK-be is, sőt a Corán belül a Freshnapf-ba is. Manónak is kellett venni valamit. Igazából sosem költök olyan sokat. Most fogyózok és szerintem már van is eredménye. Elkezdett leszaladni egy kis felesleg és így mindjárt kevésbé vagyok kétségbe esve, hogy majd semmi nem jön rám a boltban. A C&A-ban vettem egy pink színű rózsaszín párducos pólót, bio pamutból. Szóval még a természetért is tettem ezzel a vétellel. :D 
Aztán asszem onnan mentünk a KIK-be ahol végül a magamévá tettem egy szürke-rózsaszín mintás rövidgatyót. És a Takkóban pedig álmaim (egyik) felsőjét. Nem tudom leírni. A derékrészen, mell alatt szűk, a mellrészén pedig ilyen lazán jön a pánz egy nagy , összefogott anyagból. Meg kéne mutatni.. Hmm... Mindegy, csinos nagyon és fehér(L). Anyának is vettünk egy farit végre :) De tényleg boldogabbá tesz a vásárlás. Sokkal. Jobb :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése