2010. május 3., hétfő

mission one completed

El sem hiszem, hogy végeztünk a magyarral... Egy már kipipálva, de még csak most jön a neheze, még nem nyugodhatok meg. :D Teljesen... Reggel még elképzelhetetlen volt  hogy 13:19-kor itt ülök majd és az érettségi élményeket gépelem be. De eljött azért, nem is olyan lassan. Az érettségiről magáról csak annyit, hogy nem volt nehezebb, mint amiket eddig láttam, de kevés volt az egy óra a sok idézgetés miatt. Sokat idézetet kértek, ami sok körmölést jelentett, így kevesebb idő maradt a végén. Ha az ember alaposan át akarta tanulmányozni a megadott szöveget (ami mellesleg egy interjú volt) esetlen kétszer is, annak már nagyon jutott, juthatott idő a végét jól átgondoltam megírni. Szerintem ezzel számolhattak volna..  :S Na de nem az én tisztem eldönteni, a mi javunkra nem lesz fordítva a dolog. A szövegalkotás is viszonylag könnyű volt. Az érvelés és a novellaelemzés közt őrlődtem itthon, és mikor megkaptuk a lapot és ráírtuk a nevünket rögtön elkezdtem fürkészni az érvelést, ami egy rakat lókaka volt szerintem. De másnak biztosan könnyű volt. Teljesen relatív. Én a novellát választottam. Gelléri Andor Endre Pármai likőr című műve. Jó volt, tetszett a történet is. Olyan problémát vetett fel, amiről írni is lehetett. Szerintem jó volt.

Holnap jön a matek... Olyan 4 körül majd neki látok a tavalyinak vagy a tavaly előttinek, hátha attól okosabb leszek, bár kétlem. Segíteni már nem sokat segít.  Csak azért mégis, a gyakorlás. Attól jobban félek. Hogy az első feladatsor láttán is elszörnyedek majd... Kitudja, hogy ezzel is megszívatnak, mint ezzel a mai magyar első résszel. Azért a matekban nem tudom így venni az akadályokat. Én szeretem tudni, hogy a Sors, hogy Isten úgy rendezi majd, ahogyan lennie kell. Hiszen úgy lesz ahogyan lennie kell.

Én már vészforgatókönyvet is írtam magamnak. Ha nem vesznek fel andragógiára ( a nem szót most ejtettem ki utoljára az érkező sms-ig) akkor megyek reklámra, ami ugye sokkal jobban érdekel, mint maga az andragógia, de a tudat majd, hogy oda nem vettek fel, hogy nem tudtam megcsinálni, ez fog elkeseríteni. De tudom, hogy elvégzem és felvételizek újra.. Hiszen lehet. Nem szégyen. De egyenlőre úgy lesz, a Jóisten megsegít, én tudom ;) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése